top of page

KRISHANTERING &

KRISKOMMUNIKATION

Hur agerar vi i en krissituation?

 

Det är viktigt att i förväg veta vad man bör göra vid en kris. Det kan handla om en tragisk händelse, en olycka, allvarlig sjukdom hos en medarbetare eller omorganisation och nedskärningar.

 

Med rätt förberedelse hanterar ni kriser på ett framgångsrikt sätt som gör att verksamheten snabbt återgår till det normala igen.

Utbildningsinnehåll

  • Vad är kris?

  • Olika kriser

  • Krishantering

  • Hur förhåller jag mig som chef/kollega

  • Empati/medmänslighet

  • Diskussion

 

Utbildningslängd: 2 timmar

Deltagarantal: Max 20 personer

Datum: Enligt kundens önskemål

Plats: I kundens lokaler

Kursgaranti: Om du av någon anledning inte blir 100% nöjd med utbildningen, återbetalar vi kursavgiften

KUNDOMDÖMEN

bottom of page