top of page
KRISHANTERING &
KRISKOMMUNIKATION
Hur agerar vi i en krissituation?
Det är viktigt att i förväg veta vad man bör göra vid en kris. Det kan handla om en tragisk händelse, en olycka, allvarlig sjukdom hos en medarbetare eller omorganisation och nedskärningar.
Med rätt förberedelse hanterar ni kriser på ett framgångsrikt sätt som gör att verksamheten snabbt återgår till det normala igen.
Utbildningsinnehåll
-
Vad är kris?
-
Olika kriser
-
Krishantering
-
Hur förhåller jag mig som chef/kollega
-
Empati/medmänslighet
-
Diskussion
Utbildningslängd: 2 timmar
Deltagarantal: Max 20 personer
Datum: Enligt kundens önskemål
Plats: I kundens lokaler
Kursgaranti: Om du av någon anledning inte blir 100% nöjd med utbildningen, återbetalar vi kursavgiften
KUNDOMDÖMEN
bottom of page